مناسبت ها

مسابقه ” به پسرم ” با استقبال مخاطبان مسیر همراه شد

برگزاری مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع نامه حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام به امام حسن مجتبی صلوات الله علیه تحت عنوان مسابقه “‌ به پسرم “‌ با استقبال مخاطبان مسیر همراه شد.

به گزارش گروه رسانه­ای مسیر، با هدف توسعه تعالیم علوی، نامه 31 نهج البلاغه با محتوی وصایا و سفارشات حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام به وصی و فرزند گرامی خود، امام حسن علیه السلام، به عنوان موضوع مسابقه ماه مبارک رمضان انتخاب شد. با توجه به غنای این محتوی و وجود موارد مهم اعتقادی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در آن، سوالات مسابقه به نحوی طراحی شد تا نتیجه حضور مشارکت ­کنندگان در آن، مواجهه و بهره­مندی از تعالیم پیشوای اول شیعیان باشد.

این گزارش می افزاید: آگهی فراخوان مسابقه در صفحات شبکه ­های اجتماعی مسیر، چند هزار بازید داشته و متن کامل آگهی حدود 2500 بار و متن کامل نامه بیش از هزار مرتبه،‌ در سایت مسیر مورد بازدید قرار گرفته است. ضمن آنکه بیش از 500 مورد مشارکت در مسابقه به ثبت رسیده است.

گروه رسانه­ای مسیر، ضمن تشکر از همراهان گرامی به دلیل استقبال و حمایت از این برنامه فرهنگی، به اطلاع  می­رساند پاسخنامه مسابقه و اسامی برگزیدگان تا هفته آینده منتشر خواهد شد. به برگزیدگان، مبلغ 100 هزار تومان جایزه نقدی پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا