مهدویت

جشن و مسابقه بزرگ “خانه با پدر زیباست”

به مناسبت نیمه شعبان  سال  1441  –  21  فروردین 1399

  با مشارکت شما هموطنان عزیز  درسراسر کشور در نظر داریم برای گرامیداشت میلاد با سعادت  امام عصر ، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف جشن و مسابقه بزرگ ” خانه با پدر زیباست ” را برپا کنیم و با توجه به شرایط جاری در خانه می مانیم و نیمه شعبان را جشن می گیریم.

این جشن ومسابقه ، گردهمایی برای تمامی مخاطبین و در تمامی سنین است که موضوع آن، نیمه شعبان و امام عصر ارواحنا فداه  با  تمرکز بر محورهای وظایف ما در برابر امام عصر علیه السلام و نیاز به منجی است.

بخش های مختلف مسابقه که هموطنان عزیز می توانند با ارسال آثار خود  در آن مشارکت کنند، عبارتند از:

 نقاشی و خطاطی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، انیمیشن، کلیپ و فتوکلیپ، طراحی و گرافیک، عکس نوشته شعرگویی و شعر خوانی، مداحی و تک خوانی، خاطره، دل نوشته و دل گویه، دکلمه، قرائت ادعیه و زیارات  برگزاری جشن های خانوادگی ، رنگ آمیزی (فایل نقاشی را از اینجا دانلود کنید)  و هر اثر مرتبط با موضوع مسابقه

فرصت مشارکت: 25 فروردین ماه 1399

معرفی برگزیدگان: 31 فروردین ماه 1399

فرآیند انتخاب برگزیدگان: بعد از  بررسی آثار توسط هیات داوران،  آثار برتر برای انتخاب بهترین ها ،  به رای مردمی گذاشته خواهد شد  و جوایز نقدی   به  آثار منتخب اهداء خواهد شد.

نحوه توزیع جوایز: با مشارکت  هزار نفر،50 برنده /  بامشارکت 2 هزار نفر ،100 برنده /  با مشارکت 3هزار نفر،150 برنده  /  بامشارکت بالای 3هزار نفر،200 برنده  و  به هر یک از مشارکت کنندگان برگزیده  مبلغ 100 هزار تومان جایزه نقدی اهداء می شود.

همچنین به  15اثر برتر ، مبلغ 300 هزار تومان هدیه نقدی اهداء خواهد شد.

  • فایل  ویدیو  یا صوتی  ارسالی حداکثر به مدت3 دقیقه ، با رعایت شئونات و با هر کیفیتی که شما در اختیار دارید می تواند باشد.
  • علاقه مندان میتوانند  فایل های مکتوب وتصویری خود را به ادمین های رسانه  ” مسیر ” در سایت و در فضای مجازی ارسال  کنند. کیفیت و حجم مناسب مد نظر باشد.
  • آثار تصویری ارسالی میتواند با لهجه ها و گویش های اقوام  مختلف ایرانی   باشد و استفاده از لباس های محلی ، پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا